Gå til hovedindhold
Hjem

Main navigation

    • Mærker
    • Aktivitetsdatabasen
    • Inspiration til aktiviteter
    • Friluftsliv
    • Afsted på tur
    • Grej
    • Bålmad
    • Samvær og tryghed
    • Gruppeleder
    • Grenleder
    • Ny leder
    • Bestyrelse
    • Søspejd
    • Divisionen
    • Kurser til ledere
    • Ungdomskurser
    • Onlinekurser
    • Kursusteams
    • Økonomi
    • Hjælp til Gruppeweb
    • Hjælp til Medlemsservice
    • Hjælp til kommunikation
    • Forsikring
    • Blanketter
    • Persondata i Det Danske Spejderkorps
    • Om DDS
    • Oversigt over grupper og divisioner
    • Kontakt organisationen
    • Korpsets vedtægter
    • Korpsets regnskaber og referater
    • Udviklingsplan og strategier
    • Job i DDS
  • Track
  • Kalender
  • Støt DDS
  • Kontakt
  • Presse
  • Job i DDS
  • Bliv spejder
  • Bliv leder
  • Medlemsservice
  • Persondata i DDS
  • Magasiner
  • Spejder Sport

Webinar - Søfartøjscertifikater i Medlemsservice

Foto Jens Thybo
Lær hvordan din enhed håndterer søcertifikater i Medlemsservice

Startstidspunkt
man, 02/06/2025 - 19:00
Sluttidspunkt
man, 02/06/2025 - 21:00
Sted
Online
Pris
Gratis
Lær hvordan din enhed håndterer søcertifikater i Medlemsservice

Dette webinar henvender sig til Søkyndige, Enhedsledere (Ex. Gruppeledere og Divisionschefer) og Bestyrelsesforpersoner i enheder der ejer eller lejer/låner søfartøjer for en længere periode.

Fra i år er Det Danske Spejderkorps gået over til elektronisk behandling af søfartøjscertifikater.

Alle kendte certifikater er allerede oprettet i Medlemsservice og afventer gennemgang af enhedernes søkyndige, samt digital underskrift af enhedernes søkyndige, enhedsleder og bestyrelsesforperson, inden de kan godkendes af Korpsets fartøjsansvarlige.

Mange enheder er allerede godt i gang, og nogle er ikke startet endnu, men det er vigtigt at alle kommer i mål inden deadline d. 1/7.

På dette webinar, gennemgår vi fartøjsmodulet i Medlemsservice og viser i praksis, hvordan eksisterende certifikater behandles og godkendes, samt hvordan man opretter nye certifikater og hvordan man afmelder certifikater for både der ikke længere er i enhedens besiddelse.

Der vil være tid nok til spørgsmål undervejs og vi bliver hængende online bagefter, hvis der er noget der skal uddybes yderligere.

Webinaret foregår via Microsoft Teams og link til deltagelse udsendes til alle tilmeldte, inden start.

Inden webinaret, opfordrer vi til at man læser vejledningen, som findes på: https://dds.dk/artikel/vejledning-i-fartoejscertifikater-i-medlemsservice 

Information

Arrangementstype
Webinar
Målgruppe
Gruppeadministration
Gruppeleder
Divisionsledelser
Bestyrelse
Arrangør

Finn Anker
Fartøjsansvarlig i korpset

Mikkel Havsland
Medlemsservice

Tilmelding

Tilmeldingsfrist
fre, 30/05/2025 - 23:59
Tilmelding

Tilmelding her via Medlemsservice

Webinaret foregår via Microsoft Teams og link til deltagelse udsendes til alle tilmeldte efter tilmeldingsfrist

Følg med på Facebook

Følg Spejder på Facebook Følg DDS på Facebook

Kontakt

Det Danske Spejderkorps
Arsenalvej 10
1436 København K

Tlf. 32 64 00 50

info@dds.dk

Footer

  • Hurtige genveje
    • Kalender
    • Magasiner
    • Job i DDS
    • Privatlivspolitik
    • Cookiepolitik
    • Nyhedsbreve

Følg os her